ZADBAJ O KOMFORT PSYCHICZNY

Wypadek, stłuczka lub awaria uniemożliwiające dalszą jazdę to sytuacje stresujące dla każdego kierowcy i współpasażerów. Firm, które mogą Ci pomóc jest wiele, ale w momencie gdy potrzebujesz pomocy na drodze pojawiają się problemy. Wyłączony telefon, mimo informacji o świadczeniu pomocy drogowej całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta, to często spotykane zjawisko. Jeśli awaria lub wypadek miały miejsce w okolicy Gdyni możesz liczyć na nas.

JAKIE INFORMACJE NALEŻY PRZEKAZAĆ PODCZAS ZAMAWIANIA LAWETY?

LOKALIZACJA

Jeśli nie potrafisz wskazać dokładnej lokalizacji prześlij nam informację ze słupka kilometrażowego, który zaczynając od górnej wartości przedstawia numer drogi, na której się znajdujemy, kilometr tej drogi, metry drogi. Dzięki takiej informacji jesteśmy w stanie co do 100m określić Twoją lokalizację.

INFORMACJA O SAMOCHODZIE

W celu określenia sposobu w jaki Ci pomożemy musimy wiedzieć jakie są gabaryty pojazdu, jakie wydarzenie jest powodem do wezwania naszej pomocy drogowej. Podczas kontaktu z nami podaj markę i model pojazdu oraz stopień uszkodzenia.

DANE KONTAKTOWE

Od momentu przyjęcia zgłoszenia do przyjazdu naszej lawety powinniśmy mieć z Tobą kontakt. Sprawdź poziom naładowania Twojego telefonu, jeśli jest niski, a usterka Twojego auta nie pozwala na ładowanie telefonu możesz podać numer do osoby, z którą podróżowałeś.

Po otrzymaniu zgłoszenia dokonamy wszelkich starań, aby dotrzeć do Ciebie w jak najkrótszym czasie. Sprawdź nasz cennik.

Pin It on Pinterest

Share This